Yaris startar inte

Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
cheetah1
Moderator
Inlägg: 3813
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 12:23:50
PostOrt: Ljungbyhed
Land (Country): Sverige
Ort: Ljungbyhed

Re: Yaris startar inte

Inlägg av cheetah1 »

DolbyAtmos skrev: mån 08 jun 2020, 17:25:11
cheetah1 skrev: lör 06 jun 2020, 23:12:02 Jag måste få fråga dig en sak, orelaterad till tråden - får du inte upp någon varning när du använder Tapatalk att inlägget måste godkännas av moderator innan det visas? Mitt intryck är att det främst är inlägg från Tapatalk som det ofta dyker upp dubbletter av. Jag klandrar dig inte på något sätt, i synnerhet om man inte får någon varning, utan jag är mest nyfiken på varför en del nya användare postar dubbletter av nästan vartenda inlägg, medan andra inte gör det alls.
Nej, man får ingen sådan varning på Tapatalk tyvärr :thumbdown:
Det förklarar helt klart saken. Tack för svar.

Edit: Vi hade enorma problem med spam under en period, därför infördes att nya medlemmar ska godkännas av admin innan deras forum syns publikt. Bara så du förstår vadan besväret.
cheetah1
Moderator
Inlägg: 3813
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 12:23:50
PostOrt: Ljungbyhed
Land (Country): Sverige
Ort: Ljungbyhed

Re: Yaris startar inte

Inlägg av cheetah1 »

pextreme13 skrev: sön 07 jun 2020, 10:34:23 tar det på datorn istället, tapatalk funkar inget vidare med detta forumet.
får satsa på tändningslåset, är det besvärligt att byta? Var köpa nytt till vettigt pris?
Mvh,
Peter
Jag har aldrig gjort detta själv, men eftersom jag kapade din tråd försöker jag ändå ge ett användbart svar. Det jag vet är att det blir oändligt mycket enklare tack vare att du har en nyckel. Att byta tändningslås på grund av saknade nycklar kräver en hel del våld. Du bör ha en chans att hitta kontaktstycket till tändningslåset på skroten, annars kan säkert Toyota plocka fram ett (betydligt dyrare). Kika på bildelsbasen.se till att börja med.
Skriv svar