Starlet 83a

Allmänna frågor som berör ditt Toyota Classics ägande, alternativt övriga Toyota Classics relaterade frågor.
Kategoriregler
Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987.
man_kan
Inlägg: 2
Blev medlem: lör 07 dec 2013, 00:48:27
Bilmodell: starlet
Årsmodell: 1983
PostOrt: vattholma
Land (Country): sverige

Starlet 83a

Inlägg av man_kan »

hej e ny här inne och har ingen aning om vart man får tag i delar till en starlet 83a,
jag behöver ekonomiplåt, skärmkant bak, underdel på dörrar, framskärmar, måste ju gå att få tag på. hur gör dom som åker Rally när dom ska ha delar tro ? tacksam för alla svar// Magnus uppsala
Användarens profilbild
Starlan1
Inlägg: 382
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:42:13
Bilmodell: Toyota Starlet
Årsmodell: 1981
PostOrt: Djurås
Land (Country): Sverige
Ort: Gagnef

Re: Starlet 83a

Inlägg av Starlan1 »

man_kan skrev:hej e ny här inne och har ingen aning om vart man får tag i delar till en starlet 83a,
jag behöver ekonomiplåt, skärmkant bak, underdel på dörrar, framskärmar, måste ju gå att få tag på. hur gör dom som åker Rally när dom ska ha delar tro ? tacksam för alla svar// Magnus uppsala
Just plåt delar är helt hopplöst att få tag på ! En sida av skärmkant finns att köpa än
Sök på bildelsbasen .se starlet o ekonomi plåt !
Rallykillarna köper på sig bilar o plockar av !...
Men du kan prova det här ! : Ab Nilsson bil nått i Tomelilla 0417-32231 !
Se till att spca vad du behöver innan ! bara så du vet så äre inte gratis m plåt oavsett !
Jag har importerat en del från sajter ute i världen ! Bla från Irland o England ! Har ev skärmar på G
därifrån !
Mvh Anders
Toyota Starlet S -81 Röd
Toyota Starlet S -81 Orange
Toyota Starlet 83
Toyota Starlet 80 kaross
man_kan
Inlägg: 2
Blev medlem: lör 07 dec 2013, 00:48:27
Bilmodell: starlet
Årsmodell: 1983
PostOrt: vattholma
Land (Country): sverige

Re: Starlet 83a

Inlägg av man_kan »

nej det verkar rätt tomt på plåt delar, finns en kille som har dom i glasfiber, men bara gamla fronten, med runda lysen, sen hade han huv o baklucka i fiber me, men får man bara tag på ett par hyfsade så kan man gjuta av dom o få skärmar i glasfiber :) men om du får tag på skärmar så är jag mkt intresserad, ska kolla det nummer du gav mig om det finns nått tack :)
Användarens profilbild
Starlan1
Inlägg: 382
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:42:13
Bilmodell: Toyota Starlet
Årsmodell: 1981
PostOrt: Djurås
Land (Country): Sverige
Ort: Gagnef

Re: Starlet 83a

Inlägg av Starlan1 »

man_kan skrev:nej det verkar rätt tomt på plåt delar, finns en kille som har dom i glasfiber, men bara gamla fronten, med runda lysen, sen hade han huv o baklucka i fiber me, men får man bara tag på ett par hyfsade så kan man gjuta av dom o få skärmar i glasfiber :) men om du får tag på skärmar så är jag mkt intresserad, ska kolla det nummer du gav mig om det finns nått tack :)
Ja så äre ju ! Mmm bugeye delar finns i plast på Esapeltonen.fi bla sen finns det till 81-82 med på filippinerna bla !
Hoppas du hittar nått !
Mvh A
Toyota Starlet S -81 Röd
Toyota Starlet S -81 Orange
Toyota Starlet 83
Toyota Starlet 80 kaross
Skriv svar