Verkstadshandbok till Carina 79:a

Tekniska frågor gällande Toyota Classics. Allt från kopplingsscheman, teknisk felsökning till trim och övrig teknik. Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn.
Kategoriregler
Tekniska frågor gällande Toyota Classics. Allt från kopplingsscheman, teknisk felsökning till trim och övrig teknik. Med Classics menar vi modeller som kom före den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn.
spunken
Inlägg: 11
Blev medlem: fre 22 maj 2009, 11:08:32
Bilmodell: Toyota Carina
Årsmodell: 79
Land (Country): Sverige

Verkstadshandbok till Carina 79:a

Inlägg av spunken »

Hej, Någon som vet var jag kan få tag i en verkstadshandbok till en toyota Carina från 79:e?
Bilagor
DSC_8214.JPG
DSC_8214.JPG (227.17 KiB) Visad 6246 gånger
cheetah1
Moderator
Inlägg: 3813
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 12:23:50
PostOrt: Ljungbyhed
Land (Country): Sverige
Ort: Ljungbyhed

Re: Verkstadshandbok till Carina 79:a

Inlägg av cheetah1 »

Jag skulle dammsuga Ebay efter Toyotas originalhandbok om jag var du. Den brukar benämnas BGB, Big Green Book.
Skriv svar