Reservdels-starlet

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Mish
Inlägg: 5
Blev medlem: fre 13 jul 2012, 21:28:01
Bilmodell: Starlet
Årsmodell: 1986

Reservdels-starlet

Inlägg av Mish »

Hej,

Har en Starlet - 86 som söker ny ägare för en ringa symbolisk penning o avhämtning ni Stor-Stockholms norra ytterkant. I mitt ägo sedan 91.
Avställd sedan länge tanken var tillfällig sådan men blev tyvärr lång) och lämpar nog sig som reservdelsbil.
Har haft den stående på landet med kapell över. Bilden är 5 år gammal, och den har bara stått.
Tyvärr har någon elak typ krossat en ruta på förarsidan.

Några flera foton finns.
Skriv gärna här eller skicka mig för mer info.
Bilagor
starlet-panel.jpg
starlet-panel.jpg (110.15 KiB) Visad 2158 gånger
starlet-side.jpg
starlet-side.jpg (141.61 KiB) Visad 2158 gånger
starlet-frontside.jpg
starlet-frontside.jpg (165.55 KiB) Visad 2158 gånger
Mish
Inlägg: 5
Blev medlem: fre 13 jul 2012, 21:28:01
Bilmodell: Starlet
Årsmodell: 1986

FINNS KVAR! Re: Reservdels-starlet

Inlägg av Mish »

Den som skulle köpt ställde in hämtningen i sista sekund två gånger, och slutade höra av sig när jag skulle skicka nyckeln....
Snopet men då finns chansen till någon annan som vill adoptera denna fina bil.
Mish
Inlägg: 5
Blev medlem: fre 13 jul 2012, 21:28:01
Bilmodell: Starlet
Årsmodell: 1986

Re: Reservdels-starlet

Inlägg av Mish »

Då har min kära gamla Starlet fått en ny trevlig o kunnig ägare och lämnade mig i lördags för att bli ompysslad eller för att pusslas ihop med andra Starletar.

Jag önskar min lilla Starlet, snart veteran, o den nya Starletägaren lycka till och förklarar härmed denna tråd avslutad.

Ser fram emot att återse den igen en vacker dag.....
Skriv svar