S: KE70 -82 (Sfro projekt)

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kjorken
Inlägg: 3
Blev medlem: mån 05 mar 2018, 12:32:47
Bilmodell: Ke70
Årsmodell: 1982
PostOrt: 41112
Land (Country): Sweden

S: KE70 -82 (Sfro projekt)

Inlägg av Kjorken »

Har ett projekt som jag känner att jag inte riktigt hinner med. Tanken är att det ska Sfro-besiktigas.

KE70 -82
2-dörrars
Blå
Fullbur
Breddade hjulhus bak
Ombyggda länkarmar och framvagnsbalk
Sparco stolar
Volvo 1031 bakaxel i fyrlänk med Öhlins dämpare
S60r bromsar runt om
BMW zf-låda för volvo vitmotor
Lösa glasfiber bakskärmar, alltså hela bakskärmen
4 cyl volvo vitmotor block bör bytas pga repa i cylindervägg, 81,5mm je kolvar, smidda stakar, portat topp med större ventiler och andra kammar
Ombyggt insug med spjällhus
Ford focus RS turbo med kortat grenrör
Kortat oljetråg
DO88 volvo 740 grupp-a intercooler
Kyl med 2 fläktar
Dåliga 17" fälgar

Finns massa bilder och säkert en hel del information som jag missat. Säljs helst komplett med alla delar osv, men kan tänka mig att sälja delar löst också. En del jobb kvar, men ett ruskigt bra utgångsprojekt

Finns i Göteborg
Nås här, facebook (Christoffer Kjörk) eller på sms (0722080246)
Kjorken
Inlägg: 3
Blev medlem: mån 05 mar 2018, 12:32:47
Bilmodell: Ke70
Årsmodell: 1982
PostOrt: 41112
Land (Country): Sweden

Re: S: KE70 -82 (Sfro projekt)

Inlägg av Kjorken »

Rullande kaross utan något mer kan säljas för 10k vid smidig affär, behöver platsen i garaget till annat
Skriv svar