K: skruv i tumdimension, 3/8"-16 UNC

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4775
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

K: skruv i tumdimension, 3/8"-16 UNC

Inlägg av Glenn »

Ja, jag behöver två stycken skruvar i dimensionen 3/8-16, det är UNC. helst 3/4" långa, men det är inte så kritiskt.

Även tips om var man kan köpa dom över disk eller online emottages gärna.

Har hittat en del ställen som säljer online, men med frakt och moms blir det ca 80:- eller mer..

Har annars fått tips om biltemas tum-sortimentlåda.. som kostar typ 350:-.. dyrt för två simpla skruvar.

Fick tips om att hornbach har, var där idag, och deras skruvsortiment är GIGANTISKT, men bara millimeter :/

Har fått tips om att vissa swedolbutiker har, men har inte kunnat kolla det då dom abra har öppet när jag jobbar typ.

..och ja, jag vet att sieferts har, (självklart, dom har allt), men jag kan inte ta mej dit, dessutom är dom dyra, vilket iofs kanske inte spelar så stor roll när jag bara ska ha två..
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Opel Astra (skruttomobilen) Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4775
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: K: skruv i tumdimension, 3/8"-16 UNC

Inlägg av Glenn »

Fick svar från lokala swedolbutiken att dom har hemma, dock 1" långa, men det är ju lösbart.

..Nu ska man bara ta sje dit på "kontorstid" också :/
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Opel Astra (skruttomobilen) Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
Skriv svar