Här snackar vi om träffar, både inför och efter. I första hand träffar med någon Toyota-anknytning men även generella träffar som kan intressera Toyota-ägare.
Hade en riktigt skojig helg! Man får tacka alla inblandade! Tack till Dale för transport och resesällskap. =)
Go cart var också kul, tills några varv in i finalen.
Årsmötet kändes genomarbetat och väl förberett. Det blev några år i styrelsen. STORT tack till alla för den tiden!
Härnäst väntar Nederländerna en period.
Henrik Karlsson
---------------------
Celica -86 - Projekt avslutat! MR2 Turbo nästa bil!??
Mvh,
Thomas Gustafsson Toyota MR2 AW11 1985, Bluetop, MAP
Smart Roadster Coupe [”bruks-MR2”]
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ-GE [tyvärr såld]
Toyota Previa XR30 [såld]
Ingen som körde och inte heller såg vi någon Toyota som körde.
Vi var väl mer nära på att bli påkörda av folk som raceade, hur kan dom bygga en gokartbana I EN RACINGBANA!?!?
(kanske byggdes gokarten efteråt)
Smart å ha bägge grindpojkarna på samma sida om banan å dessutom på depåområdet där dom flesta erfarna håller till. Stå där å vifta å gäspa (eller härma en guldfisk) för inte hördes de så mycke va dom sa inte. Borde ju vara bättre å ha en grindpojke på åskådarsidan så inte förvirrade och nyfikna kan få information om vad som gäller ist. Det far fasiken bättre ordning på tillställningen på söndagen iaf. Då stog de då till å me en ambulans där med ifa de behövdes. Har för mig de är ett krav. Men de e väll skillnad på 2 hjulingar å 4 hjulingar eller nått. Dom på 2 hjulingarna är väll odödliga eller nått sånt.
Dale skrev:Smart å ha bägge grindpojkarna på samma sida om banan å dessutom på depåområdet där dom flesta erfarna håller till. Stå där å vifta å gäspa (eller härma en guldfisk) för inte hördes de så mycke va dom sa inte. Borde ju vara bättre å ha en grindpojke på åskådarsidan så inte förvirrade och nyfikna kan få information om vad som gäller ist. Det far fasiken bättre ordning på tillställningen på söndagen iaf. Då stog de då till å me en ambulans där med ifa de behövdes. Har för mig de är ett krav. Men de e väll skillnad på 2 hjulingar å 4 hjulingar eller nått. Dom på 2 hjulingarna är väll odödliga eller nått sånt.
Såg iof både Sviestad-ambulansen och en kille som sprang omkring med en reflexväst som det stod sjukvårdare(el. likn.) på.
Men jag håller absolut med om att det var dålig ordning på funktionärerna på MC-körningen på lördagen.
ps. Jag har inte glömt bilderna, jag är bara lite sen...
Mattias Johansson Skicka PM, Ordförande för Toyota Club Sweden ToyotaAvensis -08 ToyotaCorolla -05 ToyotaCorolla -98 ToyotaMR2 GT-S/Turbo -94 ToyotaCelica GT -74 Evighetsprojektet 1xCorolla T-sport -02
2xStarlet KP61 -84
2xCelica ST162 -88