Har vart sugen på att göra detta ända sen i början av sommaren, och jag blev ju inte mindre sugen när Latino (här på forumet) drog igång en tråd om det. Tyvärr så har jag hört att hans projekt inte blir av i vinter (synd)

Jag hoppas det går bättre för mig

Varför valde jag att gå den hära vägen? Joo...turbo bilar i all ära, men jag vet inte, det lockar mig inte direkt. Kanske har att göra med att min första bil (way back) var en golf Vr6, kan fortfarande höra ljudet av 6:an...Mmmmmm

Fick tag på en camry nyligt (tyvärr med trasig topplockspakning) men till rätt kurs, har inte körts med sen packningen gick.

Började igår att riva ur innan lyftet....å fick genast några nya gråa hårstrån, grymt mycket kablar,slangar å rör som går i "virrvarv", så det gäller att va noga med att märka upp å ta bilder, men skam den som ger sig

Här kommer lite bilder från kvällen å natten...Tack till Johnny (som nog oxå fick ett el två gråa strån)

Nää det blev inga mer bilder , dom var förstora (glömde ställa om kamran,smart), Tar nya imorgon...nu ska jag gå och lägga mig, Godnatt
Cheers.....