Tänker inte skriva så mycket vad som kommer hända o.s.v, utan ni får nöja er med att det troligen kommer bli:
Udda
Unikt
Mycket onödigt jobb-
för nått som inte alls blir så kul som man hoppas.
Bygger vidare på idén me dubbelturbo, mest för att de är skapligt billigt och jag vill ha respons (hoppas jag får de me dom iaf. Det är det som kan bli onödigt mycket jobb för liten vinst me lite otur).
Chassi får bli vad som dyker upp, jobbar på en tajt budget, o resten blir som de blir, har lite idéer, men vill inte skriva massa grejjor som kanske inte blir av. So wait and see.
Kommer helt enkelt lägga upp en del bilder istället för massa text;
Tröttnade på att polaren skulle låna ut sin motorlyft till mig, fick ta stora domkraften istället....

Nu står skiten på golvet bredvid bilen iaf, ska hämta motorstativ i helgen=)

Så, då har man precis kommit "hem" (200m till garaget) efter kvällens eskapader, första kvällen man verkligen har energi o lust att lägga nåra rejäla timmar med bilen =)
I väntan på motorlyft så man får upp motorn, så har jag börjat plocka isär bilen, men även de innebär mycket extra jobb, då garaget är smalt =P skickar upp lite bilder från kvällens övningar;
Här ser man hur smalt det egentligen är mellan vägg o stolpe, så de blir en del flyttande på bilen;

Ey latmask! Så där blir de ingen bil byggd!

De där är bättre!

Här provinpassas framtida lysena, nån som kan gissa vad dom kommer ifrån?

De va kvällens övningar, nu ska de sovas!