Här snackar vi om träffar, både inför och efter. I första hand träffar med någon Toyota-anknytning men även generella träffar som kan intressera Toyota-ägare.
Ju fler vi blir, ju roligare blir det väl med en träff tycker jag
Får väl försöka komma på nått bra ställe, så att alla får ungefär
lika långt att åka. Eller om ni inte orkar ta er ifrån hålan där nere
i Jönköping så kanske vi kan styra upp en träff i samband med
Bilsport mässan på Elmia?
Freddan skrev:Ju fler vi blir, ju roligare blir det väl med en träff tycker jag
Får väl försöka komma på nått bra ställe, så att alla får ungefär
lika långt att åka. Eller om ni inte orkar ta er ifrån hålan där nere
i Jönköping så kanske vi kan styra upp en träff i samband med
Bilsport mässan på Elmia?
Mvh Freddan
Vi kör mitt imellan GBG å Jönköping hehe alltså i Borås ..
lurvas skrev:kan man inte fixa någon prova på barnkörning? käns som om man har en MR2 så ska den ut på barnan, eller vad tycker ni.
Nja då kanske några av oss får köra lite väl försiktigt med tanke på våra bromsar, iallafall mina som ej är uppgraderade .
Jag tror nästan att det sitter bättre bromsar på min Peugeot 107:a än vad det gör på min MR2:a 91...
lurvas skrev:kan man inte fixa någon prova på barnkörning? käns som om man har en MR2 så ska den ut på barnan, eller vad tycker ni.
Ja, jag skulle också vilja att det blev någon bankörning... Är inget som jag kan fixa dock
Jag vet att Supraclubsweden anordnade körning på Kinnekulle Ring i sommras. Då var typ
alla japs-bilar välkomna Kan ju hoppas att dom kör likadant iår igen.
Flera märkesklubbar arrangerar bandagar bara för sitt eget märke, men Turbo Performance Club (Volvo-klubb) har flera bandagar på olika banor som är öppna för alla som är intresserade. Jag tipsade om en bandag på Ring Knutstorp i somras, här på forumet, men det var tyvärr ingen som nappade på det. De enda Toyotorna var bara jag och en annan MR2 Mk2 om jag minns rätt.
Rejsa.se är annars ett utmärkt forum för att få reda på möjliga bandagar.
Mvh,
Thomas Gustafsson Toyota MR2 AW11 1985, Bluetop, MAP
Smart Roadster Coupe [”bruks-MR2”]
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ-GE [tyvärr såld]
Toyota Previa XR30 [såld]