förstod detRoger Berglund skrev:Jo, skämtade mest med dig om hackade bilder. Bra att du påpekar hans övertramp. Du passade väl på att kräva en procent på köpesumman?

jo, nått straff ska "kesot" ha... får klura på nått

förstod detRoger Berglund skrev:Jo, skämtade mest med dig om hackade bilder. Bra att du påpekar hans övertramp. Du passade väl på att kräva en procent på köpesumman?
Turbon den årsmodellen har väll strax över 200 hk å då skulle de ju stämma.Fnys skrev:kikade på den här MR2'an på blocket:
Toyota MR2 GTI 2,0 -91
http://www.blocket.se/goteborg/Toyota_M ... ?ca=12&w=3
VV.se säger:
Motoreffekt, kw: 149,0
kollade på flera MR2 GTI modeller och tycker det är då och då att motoreffekten inte stämmer. är detta vanligt vad gäller fordonsfakta på alla modeller eller är det oftare fel på grund av olika orsaker, typ import m.m.?
Nopp! Kollade på Transportstyrelsen. Det är en vanlig 170hk CelicaJohnny Blade skrev:GT four? Det känns inte riktigt sant.
http://www.blocket.se/malmo/Toyota_Celi ... m?ca=6&w=3
han har redan ändrat annonsen. var det någon som sa till?Johnny Blade skrev:GT four? Det känns inte riktigt sant.
http://www.blocket.se/malmo/Toyota_Celi ... m?ca=6&w=3
Närå de funkar. De vet Nikwal och HemiYoda. Man spär ut bensinen med Aceton så det leder bättre ström på så vis får man till det riktigt bra. Speciellt när man kör aceton/bensinblandningen genom ett mässingsrör som man dragit i spiral genom en kopparcylinder som är uppvärmd. De man måste tänka på är att våglängden är jämt delbart med 1/4 och man inte tillsätter några tillsattser. Man kan även se cylindrarna på golvet i baksätet längre ner på sidan. Man kan även se sinusgeneratorn instoppad i handsfacket som behövs för kalibrering. Inte bara å stoppa i NeoSocket å tro de funkar.