Vi körde en del träffar i gbg och vänersborg när vi var lite aktiva runtomkring i västra götaland

Jag (vänersborg mr2), Cyrix (gbg mr2), Hoppel (gbg corolla), Christian (gbg mr2) ..osv osv .. Men jag har ett förslag på träff i sommar, med tid, upplägg o hela köret!!
Fredagen 9 juli
9.00 Träffas de i Toyota Club Sweden på olika bestämda platser i Västra götaland och kör karavan tillsammans. T.ex. Göteborg (Heden), Uddevalla (Köpcentrum Torp) Borås (Köpcentrum Knalleland), och Lidköping (Arenan).
11.00 (ungefär) Så sluter alla karavanerna upp i Vänersborg nere på Sanden (
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z=1&m ... %3C/pts%3E). Ett stort grönområde/festivalområde preciiiiis nere vid vattnet, Vänern. Det är i anslutning till småbåtshamnen, segelklubben, beachvolleybollplaner och väldigt nära att gå därifrån och in i centrum och till affärer (Mataffär ligger inte ens 100m därifrån)
11.30 Grillning !! Då tar man fram ett stort gäng grillar och har trevligt tillsammans och äter korv o bröd, eller vad alla vill ha med sig
13.00 Åker hela Toyota Club Sweden i karavan runt staden för att sen komma till Arena Vänersborg, där Westcoast Motorshow arrangeras.
13.30-18.00 Snurra runt och besöka mässan, titta på alla bilar o motorcyklar, shower, föreläsningar osv.
21.00-02.00 Pubkväll/nattklubb i samma arena tillsammans med alla andra utställarna på Westcoast Motorshow, för de i Toyotaklubben som vill stanna kvar i Vänersborg även på kvällen!!
* Jag fixar billigare entrébiljetter till klubben (föranmälan alternativt visa upp aktuellt medlemskort i entrén).
* Ni kan få tillgång till konferensrum i Arena Vänersborg för att hålla t.ex. klubbens årsmöte!
Ni kan ju självklart ha en klubbmonter på Westcoast Motorshow om ni också vill ha det!? Ring eller PM:a mig isåfall !! (070-3571170)
Önskar någon att stanna över natten så är boende inga problems!! ..fixar det till rabatterat pris åt alla i Toyotaklubben på Quality Hotell!!
/todie (Pontus Karlsson)