Tackar för de fina kommentarerna... Riktigt mysig bil!
Hornlund: Jasså, du kollade på annonsen till och med.. Den är nu tyvärr såld och man kan inte annat än sakna den! Du har rätt att den hade inte mått dåligt av lite bantning vid körning på vägar som de i alp-passen..
Det är inget man kastar omkring i rondellerna.. men det är en annan typ av körglädje att höra 4.3 liters v8:an susa nästan obemärkt och utan vibrationer under huven. Samtidigt som den 5 växlade automaten smiter i växlarna utan att tveka eller märkas. Maskinell precision på hög nivå..
Men det gick ju även att skämma ut de en hel del snabbare bilar vid rödljusen.. samt även lägga lite snygga rökare runt gathörnen för att visa att det inte bara är 60 plussare som kör Lexus... men det är ju ändå som motorvägs lok den passar bäst! Underbar bil som sagt..
Har ju tyvärr hädat och lämnat Toyota familjen vad gäller bruksbilen.. för vad jag trodde skulle bli en 4wd bil inför vinterns bravader. Men som vanligt när det gäller mig och bilar så blev det inte riktigt som jag tänkte.. men snön är ju inte här än.. det blev en nämligen en sån här:

(lite av motsatsen mot GS:en.. )