Jag älskar bilen och är oerhört nöjd med denna snabba, körglada och problemfria bil men suget efter en Hybrid-bil börjar bli stort och nu även rätt passande när tjejen ska plugga och pendla 13 mil bort.

Dock ser jag hälst att någon som uppskattar en Lexus för det den är köper bilen och det finns nog här.
Den har väl all tänkbar utrustning som fanns att tillgå -02 som; Xenonljus, Backsensorer, Elhissar/speglar(även infällbara)/ dubbla Elstolar med stolsvärme, GPS-navigator, Skinnklädsel, GRYM original-Stereo med inbyggd cd-växlare och original baslåda med det bästa ljud jag haft i en bil, utsökt 5-vxl-automatlåda med möjlighet att växla manuellt med knappar i ratten, vidare har ju IS 300 i princip samma robusta motor som Supra MK4, den legendariska 2JZ-motorn fast utan turbo då.
ACC-klimat, ABS, TRC, och ESP-antisladd-system, Dubbla airbags med sidoairbags och sidokrockgardiner, motorvärmare med kupéuttag, ja jag har säkert glömt en del också...
Allt fungerar självklart till 100% perfekt och bilen är Svensksåld ny och fullservad på enbart Lexus/Toyota och har gått 13500mil.
13500-mila servicen är precis gjord och jag har även precis bytt kamremmen, rullar och generatorrem som egentligen ska bytas vid 15000-mil men bilen börjar ju bli till åren så jag bytte på den rekomendationen.
Jag har även rostskyddsbehandlat hela bilen nogrannt under, i hjulhus och alla hålrummen.
Jag har inte haft ett enda problem med bilen och det enda förra ägaren som kört bilen sedan den var ny gjorde förutom att serva den var att han hade bytt bromsskivor på den.
En kanonbil som det bara är att tanka och köra många problemfria och roliga mil till med helt enkelt!
Tänkte mig ett pris på omkring 105000kr vilket inte är särskillt dyrt om man tittar på Blocket.
Mvh//Hanzzon.