1) Vad har du för bil?
Toyota Celica ST205 och SAAB 9000 CDE Turbo
2) Vad styrde ditt val av bil?
Körglädje på celican, på saaben var det mer att jag ville ha en bekväm, säker hyfsat kul bil som var billig att äga.
3) Vilket bilmärke anser du ligga i framkant när det gäller miljöprofilering och utveckling?
Svårt att säga i dagsläget när alla japaner och europeer bokstavligen slåss om det. (Även jänkarna försöker väl lite halvhjärtat)
4) Vilket bilmärke har de bästa återförsäljarna?
Går inte att svara på, för mycket skillnad mellan olika återförsäljare, det bästa bemötandet har jag fått från toyota, å andra
sidan har jag varit på toyotaförsäljare som har varit mindre bra också..
5) Känner du till något miljöinitiativ?
Vad hette katten ?
6) Vad går först; miljöpåverkan, körglädje eller pris? (eller något annat?)
Körglädje
7) Om du skulle köpa ny bil, vilket märke och modell och varför?
Menar du ny som i fabriksny ? jag tolkar det så.. Svårt att svara på, beror lite på vilken bil jag skulle ersätta, för en bruksbil skulle det mycket väl kunna bli en toyota, eller saab, eller honda..
för en hobbybil, ja tja.. svårt att säga, toyota har ju klantat bort sej fullständigt i det segmentet

i dagsläget finns det nog ingen överkomlig bil som jag egentligen suktar efter, jag kommer aldrig att ha råd att köpa en koenigsegg eller porsche 911.. eller aston martin.. eller ferrari osv.. (å andra sidan var ju min ST205 helt oåtkomlig som ny också.)
Just nu: Celica GT-Four ST205 (
Black sin) , Celica GT ST202 (kvick
silver), Tesla model 3 LR DM (
Smalltop),Pontiac
Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (
Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (
silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.
http://www.repulsiv.se