Hej
Tänkte montera motorvärmare i min Rav4 -95 eftersom den är importerad från tyskland så saknas detta för vårt klimat så viktiga tillbehör. Problemet är att jag inte vet vilken värmare jag ska ha. Jag hade tänkt att köpa på Biltema men dom har inte till just Rav4 men väl till ett flertal andra Toyota modeller och eftersom jag inbillar mej att det sitter "samma" motor i några andra modeller så kanske ni kan hjälpa mej. Jag har en Rav4 kort årsm. -95 med 1988cc motor på 95 kw=127Hk. Finns det någon klok själ därute som vet om ex vis. Corollans eller liknande kan passa?
Motorvärmare
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
- Vetten
- Bilmodell: Toyota RAV4 kort
- Årsmodell: 1995
- PostOrt: Uppsala
- Land (Country): Sverige
Motorvärmare
HaDe