Det började med att jag hitta bilen på blocket och den stod i stockholm (jag bor i skåne). Suck tänkte jag o livet gick vidare. Sedan ringde en polare o sa att han skulle köra med släp från stockholm. Jag betalade honom en slant för att hämta den, så nu är jag 18000 kr fattigare men en gt4a rikare.
Mål med GT4an!
Först och främst ska den gå bra, inga konstigheter.
Därefter har väghållning prioritet och därefter effekt! Säljer ni nått som förbättrar detta så PMa

Överdriven styling har låg prio då det är fetare med en sleeper (tror det heter så?! x) ) och inte massa
blingbling.
Hur jag ska gå till väga kommer under projektets gång!
Bilen kom igår så jag började med att skruva av huv o kylare. Snubben jag köpte bilen av sa att endast kylaren var defekt och att han tagit komptest på den. Får väl se hur det blir med det.

Nya kylaren kom idag

Gamla kylaren sprucken?

Jag montera kylaren, såg ganska ballt ut. Kan ju säga att originalfläkten ikke får plats. Iallafall så testkörde jag gt4an en runda o det började rycka som fan. In i verkstan i undersöka. Såg att termostathuset läckte vatten så pilla bort det
Har en fråga, ska inte termostaten sitta mellan topplocket o termostathuset?

Samt vad heter den inringade givaren? O vad gör den? Bilden är på termostathuset.

Lite bonusbilder
Inredning va skitfin! Den har ju dock bara gått 14k mil. Och självklart ska det vita bort!