Tjena
Jag söker en diff bak till min rallybil. Helst en lamelldiff men det går även bra med en torsen.
K: Diff till en celica st165
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
-
- Bilmodell: Celica GT-Four
- Årsmodell: 1988
- PostOrt: Stigtomta
Re: K: Diff till en celica st165
Är det ingen som har något liggande?
-
- Bilmodell: celica gt4
- Årsmodell: 88
- PostOrt: Västerås
- Land (Country): sweden
- Kontakt:
Har en ny torsen ligger på hyllan som reserv till min bil .....man måste ha 185 hus finns nog ingen till 165 hus som ja fick de förklarat när ja snacka med rallyfolk mvh Matte 0735010771
Andy75 skrev:Är det ingen som har något liggande?
Husen är lika men man måste byta axlarna in i diffen då det är annan splines på 165:an.
- Glenn
- Super User
- Bilmodell: Celica GT-Four ST205
- Årsmodell: 96
- PostOrt: Stockholm
- Land (Country): Sverige
Fanns väl en TRD torsendiff till ST165 iofs, men en sån är nog tämligen svår att hitta.
Har ett svagt minne av att zpider körde med en sådan ?
Har ett svagt minne av att zpider körde med en sådan ?
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.
http://www.repulsiv.se
Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.
http://www.repulsiv.se