Toyota Celica st205 GT4 "Asian Star"*
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
-
- Bilmodell: Supra mkiv
- Årsmodell: 1994
- PostOrt: Otterbäcken
- Land (Country): Skaraborg
Re: Toyota Celica st205 GT4 "Asian Star"*
kul att se att det rör på sig med bilen
mätarhuset blev kanon..

tänkte jag skulle ta och uppdatera lite här med nu när jag skriver lite överallt igen
Har ju börjat uppdatera på mer alvar igen så delger lite bilder och lite info om vad som händer.
som ni kanske sett så har jag börjat skruva i alla fall men sedan har jag haft spenderar bycksorna på också tänkte jag skulle visa lite av de delar som köpts

Har även köpt in grejer för att flytta oljekylaren
En TRD termostat
Bestämt vilken turbo jag ska ha
och mekat en hel del med motorn
och ska väll förhoppnings viss snart beställa en ny koppling
och då blir det nog en OS Giken twin plated
Over and out
Har ju börjat uppdatera på mer alvar igen så delger lite bilder och lite info om vad som händer.
som ni kanske sett så har jag börjat skruva i alla fall men sedan har jag haft spenderar bycksorna på också tänkte jag skulle visa lite av de delar som köpts

Har även köpt in grejer för att flytta oljekylaren
En TRD termostat
Bestämt vilken turbo jag ska ha
och mekat en hel del med motorn
och ska väll förhoppnings viss snart beställa en ny koppling
och då blir det nog en OS Giken twin plated
Over and out
-
- Bilmodell: MR2 TURBO
- Årsmodell: 1991
- PostOrt: Borås/GBG
Jäklar vad du köpt på dig grejer
Detta blir trevligt att följa
Men om jag förstår det rätt så har du haft en del av grejerna liggandes sedan 2010 men först nu 2011
planerat på att få dit allt?
Anton

Detta blir trevligt att följa

Men om jag förstår det rätt så har du haft en del av grejerna liggandes sedan 2010 men först nu 2011
planerat på att få dit allt?
Anton
alla grejer är inköpta sent 2010 så sent som december månad så det har vart lite svettigt i jul 

-
- Bilmodell: CELICA GT-FOUR
- Årsmodell: 1993
- PostOrt: Nyköping
- Land (Country): Sverige
- Kontaktperson: Johan
Hejsan lever din bil? hur går det?Altras skrev:alla grejer är inköpta sent 2010 så sent som december månad så det har vart lite svettigt i jul
Johan.L Celica ST205 RED
Top Secret Racing
Top Secret Racing