Det blir st185an ska åka upp till karlstad i helgen om jag hinner och hämta mina muttrar och min nya blockpackning sen ska jag skruva ihop motorn till celican sen blir der lådan till den så den blir klar så jag kan koncentrera mig på supran

låter riktigt nice! hoppas på det bästa och du slipper strul! kör hårt!GT4-Force skrev:Tackar
Det blir st185an ska åka upp till karlstad i helgen om jag hinner och hämta mina muttrar och min nya blockpackning sen ska jag skruva ihop motorn till celican sen blir der lådan till den så den blir klar så jag kan koncentrera mig på supran![]()
Det är ju ditt gammlaJohanRocker skrev:Jag är sugen på grenröretsåg bra ut! du själv som byggt?? kul att allt rullar på
![]()
haank skrev:205 armen är nog vettig att meka dit innan det går sönder ja
Hur ska du grej med diffen?
Det är den mellan 2an och 3an sen är det alu på gen1-2 och gjutet på gen-3 kan ta en bild på dom så ser du skillnad på dom och den till gen-2 väger u inget medans den till den gen-3 känns riktigt rejäl.Cyrix skrev:Vilken arm är det som går sönder och hur ser man att man har rätt eller fel?
Ska riva isär min låda och byta ett lager snart, men min låda är lite hopplock, så jag är inte helt hundra på vilken version det är på alla delar.