Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Jahaja gott folk,började meka stol idag,såg lite hopplöst ut ett tag,försöka återanvända lite från underrerdet av de gammla orginalstolarna,men insåg tillslut att "less is more" vad de gällde att ta från dom,slutade med att jag endast kapa bort sista snutten me hålet och bockade vinkeln me hålet i,kommer montera förarstolen stumt efter min egna inställning,då de blir enklast,stabilast... och det är ju jag som kommer köra
martenheller skrev:Hel rätt.
Hoppas bilprovningen gillar de bara, annars är de ju bara montera orgskiten då .
Jao,nu kom skiten för mkt åt höger så "vingen" på stolen ligger emot dörren,får nog bli en annan lösning,detta va de bästa jag kunde åstakomma me ögonmått och en borrmaskin
Solen skiner lite för mkt för att jag ska kunna låta bli bilen,så de blev en liten runda nu,och fan va de går! Fått ordning på laddtrycksläkaget nu Dock läcker de lite olja vid ventilkåpan,men ska nog få ordning på de me hoppas jag.