Dale skrev:Tråkigt med den kärran. En helt annan fråga. Hur e Landcruisern då? Jag har lurat på en sån då den har bättre dragförmåga. Bara 1300 kilo på Avensisen min.
Sitter du på E-behörighet?
Annars 750kg på LC

Dale skrev:Tråkigt med den kärran. En helt annan fråga. Hur e Landcruisern då? Jag har lurat på en sån då den har bättre dragförmåga. Bara 1300 kilo på Avensisen min.
Vet.PierreW skrev:Dale skrev:Tråkigt med den kärran. En helt annan fråga. Hur e Landcruisern då? Jag har lurat på en sån då den har bättre dragförmåga. Bara 1300 kilo på Avensisen min.
Sitter du på E-behörighet?
Annars 750kg på LC
Jimbo skrev:
Problemet är bara när man skall byta.... vad ska man ha istället????
Sequoia kanske
Hej,Jimbo skrev: ↑sön 08 maj 2011, 21:49:03 Land Cruiser är jag riktigt nöjd med! Underbar maskin som levererar (4,0 l v6 VVTI) och räcker till gott.
Har haft både en Mercedes ML och En VW Touareg innan men TLC (Toyota Land Cruiser) är grejer det.
Om man skall hitta nåt att gnälla på så är den inte lika fin i komforten som Touaregen med luftfjädring när man kör olastat, lite hård. Packar man Land Cruisern för en semesterresa och ger sig iväg blir den en dröm då fjädringen får lite att jobba med.
Nä, riktigt nöjd med den kärran, en toppnotering i lilla bilboken =)
Problemet är bara när man skall byta.... vad ska man ha istället????
Sequoia kanske![]()