Bevara japanska bilar - Mål att starta ny klubb.

Ämnen som inte passar in i annat forum läggs här. Var dock uppmärksam på forumreglerna, som givetvis även gäller offtopic.
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4789
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: Bevara japanska bilar - Mål att starta ny klubb.

Inlägg av Glenn »

jag är lite kluven till tidstypiska modifieringar, man vill ju gärna se bilarna original, men samtidigt så vill man ju bevara hur dom faktiskt såg ut.

Just Supra MkIV är ju dock rätt sorglig då jag tror det var flera år sen jag såg en original.. i bästa fall har dom bara små modifieringar, men nästan alla är ju helt förstörda :( ..Samtidigt tycker man ju TRD-grejerna är okej, typ huven och vingen.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Opel Astra (skruttomobilen) Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
Användarens profilbild
Dale
Siteadmin
Inlägg: 3709
Blev medlem: tor 15 jan 2009, 22:54:27
Bilmodell: Celica GT-Four
Årsmodell: 1995
PostOrt: Älvdalen
Land (Country): Sverige
Ort: Älvdalen
Kontakt:

Re: Bevara japanska bilar - Mål att starta ny klubb.

Inlägg av Dale »

Tidstypiska modifieringar hämtade från tillbehörsmarknaden samma år? En Volvo 244 från 70-talet utan jalusie och skyport existerade ju knappt bland ungdomarna. Känns som nått sånt skulle funka. Såg en tillbehörskatalog från Toyota daterat 80-talet och där fanns lite balla grejer. Spikorginal är nog svårt.
Daniel Nämnd 070-6298598
ADT251 grå, ST205 silver, ST171 röd, ST191 CS mörkgrön, ST191 CS röd, ZVW35 vit
https://www.facebook.com/ToyotaClubSweden

This message was made of 100% free and recycled electrons.[/size]
Skriv svar