http://www.blocket.se/gotland/Toyota_Su ... w=1&last=1
haft denna inne över en månad bara en som ringt o en på mail men ingen som tittat är de så himla svår sålt eller vad. Visst den har skavanker då den inte inte är ny men svensksåld med bok o 11k mil bara
Toyota Supra Turbo 89 säljes finns de något intresse?
Moderator: cheetah1
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Toyota Supra Turbo 89 säljes finns de något intresse?
Senast redigerad av fredde85 den fre 22 jul 2011, 17:57:34, redigerad totalt 2 gång.
- Johnny Blade
- Pay User
- Bilmodell: Crown
- Årsmodell: 1984
- PostOrt: Avesta
- Land (Country): Sverige
- Kontakt:
Re: Toyota Supra svårsålt?
Utan pris så har man ju ingen aning om det är intressant eller inte.Dessutom så är det inte direkt ont om MKIII'or på blocket (visserligen i varierande skick).
MS55/MS123/ST165/TA47/YR21/RX80/JZS160
2M/5M-GE/3S-GTE/3T-C/3T-GTE/3S-FE/22R-E/2JZ-GE/4A-F/4A-FE/4A-GE
2M/5M-GE/3S-GTE/3T-C/3T-GTE/3S-FE/22R-E/2JZ-GE/4A-F/4A-FE/4A-GE
Re: Toyota Supra svårsålt?
har ju haft den ute med pris först 50 sen 47-44 men ingen som nappat så tänkte nu får väl folk ge bud då
- Fnys
- Moderator
- Bilmodell: Celica GT-Four
- Årsmodell: 1996
- PostOrt: Enskede
- Kontakt:
Re: Toyota Supra Turbo 89 säljes finns de något intresse?
Det finns 3-4 stycken lika fina (vad man ser på bilderna) på blocket.se med liknande miltal och info som din och dom ligger runt 40.000... sen är det nog inte många som tänkt köpa bil för semesterpengen heller
Celica GT-Four ST205 -96 Projekttråd
- amby
- Pay User
- Bilmodell: Celica GT4
- Årsmodell: 1991
- PostOrt: Jönköping
Om man vill bli av med sakerna så är det som folk säger lägg dig billigast...Annars får man ha tålamod.. Har haft fordon ute på blocket i 1,5 månader utan något intresse,sen helt plötsligt kommer någon och köper det.
- Joey
- Bilmodell: Supra Mk3
- Årsmodell: 1989
- PostOrt: Norrköping
- Land (Country): Sweden
Som sagt skriv ett pris, du vet ju säkert vad du vill ha för den, lägg på några tusingar på det så det finns lite prutmån
Själv bläddrar jag bara förbi bilar där det bara står bud om det inte är något riktigt speciellt med just den
Sen är det nog många som tycker gotland låter väldigt jobbigt, jag skulle nog inte palla åka över för att kolla på en bil om jag inte verkligen ville ha just den och det inte fanns några liknande i samma prisklass
sen ska man hitta en som betalar extra för en välvårdad bil, och det är inte det enklaste, många vill ju ha så billig som möjligt och vissa köper hellre en i lite sämre skick men trimmad några hundra hästar extra till samma pris
Själv bläddrar jag bara förbi bilar där det bara står bud om det inte är något riktigt speciellt med just den
Sen är det nog många som tycker gotland låter väldigt jobbigt, jag skulle nog inte palla åka över för att kolla på en bil om jag inte verkligen ville ha just den och det inte fanns några liknande i samma prisklass
sen ska man hitta en som betalar extra för en välvårdad bil, och det är inte det enklaste, många vill ju ha så billig som möjligt och vissa köper hellre en i lite sämre skick men trimmad några hundra hästar extra till samma pris
Supra Mk3 -89 Såld
410whp @ 0,9 bar
Mr2 gen2 turbo -90
410whp @ 0,9 bar
Mr2 gen2 turbo -90