Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Vilken intercooler kör du med?
Har du inga problem med kylningen?
Med tanke på din effekt så känns det som att det borde vara mycket nära ett problem då du fortfarande tycks köra med
sidomatad intercooler..
Jag är grymt impad av hur din gen 2 tycks hålla !
Anton
Vilken intercooler kör du med?
Har du inga problem med kylningen?
Med tanke på din effekt så känns det som att det borde vara mycket nära ett problem då du fortfarande tycks köra med
sidomatad intercooler..
Jag är grymt impad av hur din gen 2 tycks hålla !
Anton
Tack! nä inte att den går varm utan bara att det blir rätt hög insugstemp om man ligger å pressar lite, jo nästa bygge blir vatten kyld intercooler men kommer att köra med den jag har tills jag känner att jag ska dra igång med den andra motorn
säg inte så då kommer den väll att gå sönder snart
hitta en video när jag körde på söndagen, som man ser på filmen så hade jag varit å åkt grusväg på kvällen innan =) å så diffa den inte häller på söndagen =( men det är en film iaf =) http://www.garaget.org/video/107825