Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Att spackla och montera saker får en bara att få fler rynkor och gråa hårstrån... men visst, även det måste göras men någon ny kvinnlig Lukas Kooz har jag insett att jag aldrig kommer (VILL) bli!
Motorn kom halvt ihopplockad, nyrenoverad med bättre kolvar och stakar som bonus.
Senast redigerad av SupraJEZZICA den mån 09 apr 2012, 07:23:14, redigerad totalt 2 gång.
kommer bli en riktigt ball supra de där!
Vad ska de bli för utseende på kärran?
Måste säga att du har en betydligt mer modeinriktad klädstil när du mekar och plockar isär gamla oljiga motorer än jag..
Hur lyckas du hålla dig så fantastiskt ren? Jag brukar va rejält insmord med fett och olja ända upp till öronsnibbarna innan jag e klar med en kväll i garaget =)
SupraJEZZICA skrev:Förresten, tack alla för välkomnandet tillbaka!
Kommer ihåg flera namn från tiden då jag hade min älskade Celica GTi och hängde här.
Aha, NU fattar jag, du är den jessica, som hade en svart ST162 med silverränder ?
Jag hostade bilder på den (och dej) minns jag, dom ligger säkert kvar nånstans
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
roligt och lite väl taggigt projekt i min smak men ska bli väldigt spännande att se och följa! gillar att du kör på ett cleant motorrum, kolla gärna in mitt. iofs original. men fint blev de.
kommer upp en slutlig bild snart hoppas jag. ska få tag i bättre kamera bara.