K: Dörrlister Celica 86-89

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Solid_Hazard
Inlägg: 4
Blev medlem: lör 19 maj 2012, 16:22:58
Bilmodell: Celica GTI
Årsmodell: 1989
Ort: Norrköping
Kontakt:

K: Dörrlister Celica 86-89

Inlägg av Solid_Hazard »

Behöver nya lister runt om till Celican. Killen jag köpte bilen av hade limmat dom med nåt konstigt, förardörr listen har flygit av och passagerar listen har släppt och är helt mjuk å slapp.
Tänkte byta lister för att sen lacka över dom. Men har märkt att det kan vara lite krångligt att få tag i lister. Därför tänkte jag kolla om det finns nån här som har några liggandes i garaget eller som sitter på nån reservdelsbil?


MVH Andreas
Solid_Hazard
Inlägg: 4
Blev medlem: lör 19 maj 2012, 16:22:58
Bilmodell: Celica GTI
Årsmodell: 1989
Ort: Norrköping
Kontakt:

Re: K: Dörrlister Celica 86-89

Inlägg av Solid_Hazard »

Ingen?
Solid_Hazard
Inlägg: 4
Blev medlem: lör 19 maj 2012, 16:22:58
Bilmodell: Celica GTI
Årsmodell: 1989
Ort: Norrköping
Kontakt:

Re: K: Dörrlister Celica 86-89

Inlägg av Solid_Hazard »

Verkar vara hård valuta. Har hittat 1st list bland hela sveriges skrotar som är kopplade till laga.se. Verkar ju helt sjukt!
kribbe
Pay User
Inlägg: 554
Blev medlem: lör 14 nov 2009, 13:55:52
Bilmodell: MR2
Årsmodell: 1993
PostOrt: hanaskog
Land (Country): Sverige
Ort: hanaskog

Re: K: Dörrlister Celica 86-89

Inlägg av kribbe »

hej. Jag tror att det kan vara svårt att hitta begagnade. Tänker mest på att det är svårt att ta av listerna från bilen utan att förstöra dom (jag lyckades inte). Jag kör utan lister på min, jag tycker karossen blir snyggare när sidorna är helsläta.
folkracegubben
Inlägg: 58
Blev medlem: tis 17 mar 2009, 19:42:12
Bilmodell: FR Celica
Årsmodell: 0
PostOrt: Katrineholm
Land (Country): Sweden

Re: K: Dörrlister Celica 86-89

Inlägg av folkracegubben »

Jag har bilar ståendes, kan kolla om du fortfarande letar.
Skriv svar