boxer är ondska.
Spelar ju ingen roll va fan dem stoppar under huven, de verkar som dem kör med en bra kvalité på komponenterna under utvecklingen och dem funkar.Glenn skrev:Det var ju det jag sa från början, dom skulle satt i en toyotaradfyra istället för en junkig subaruboxer
boxer är ondska.
Vad säger Toyota då? Har dom fått fram en lösning på det alltmer kända problemet?JesperD skrev:Ja man börjar ju undra vad dom har hittat på nu när bilen väl börjat massproduceras.....
Hände förövrigt nu igen, såfort man står på tomgång en längre stund (mer än 10sekunder dvs, haha) så börjar den bli orolig. Känns lite tamt att en bil för 300k inte kan hålla jämn tomgång?!![]()
Det är en idiotisk konstruktion som i princip inte har några fördelar, och bara nackdelar.cheetah1 skrev:Vad är det för fel på boxermotor nu helt plötsligt? Jag är smått förälskad i min boxer..![]()
Motorljudet är underbart, den går snålt och är stark, framförallt på botten.
Besides, varenda liten flygmaskin har ju boxermotor, så det kan inte vara så himla värdelöst..?
Jag är också nyfiken på varför du ogillar boxer-motorn.Glenn skrev:Det är en idiotisk konstruktion som i princip inte har några fördelar, och bara nackdelar.cheetah1 skrev:Vad är det för fel på boxermotor nu helt plötsligt? Jag är smått förälskad i min boxer..![]()
Motorljudet är underbart, den går snålt och är stark, framförallt på botten.
Besides, varenda liten flygmaskin har ju boxermotor, så det kan inte vara så himla värdelöst..?