Här snackar vi om träffar, både inför och efter. I första hand träffar med någon Toyota-anknytning men även generella träffar som kan intressera Toyota-ägare.
Glenn skrev:
Vore kul om man kunde hitta nåt bättre ställe också, mer lämpat för grillning osv.
Stället är la perfekt lämpat för grillning? Vad saknas?
En parkeringsplats är väl inte så mysig direkt, och engångsgrillar är ju sådär, bäst vore ju om man kunde hitta nånstans där det fanns en riktig grillplats, bara att ta med kol och få till rejäl värme.
Men det har ju visat sig svårt att hitta.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Glenn skrev:
Vore kul om man kunde hitta nåt bättre ställe också, mer lämpat för grillning osv.
Stället är la perfekt lämpat för grillning? Vad saknas?
En parkeringsplats är väl inte så mysig direkt, och engångsgrillar är ju sådär, bäst vore ju om man kunde hitta nånstans där det fanns en riktig grillplats, bara att ta med kol och få till rejäl värme.
Men det har ju visat sig svårt att hitta.
Gräs finns runtom oss som du kan sitta i om du vill och vi hade riktig grill i fredags... var det något mera?
Det bästa är ju att ALLTING faktiskt finns på den här platsen. Till och med "tak" (bron/magelungsvägen) ifall det skulle regna och att vi kan sitta vid bilarna och inte behöver gå iväg från dom pga. att själva grillplatsen ligger en bit därifrån
grillen som dök upp ur en mr2'a va fett grym,trodde inte man fick plats med en riktig grill och en vattendunk i en mr2 men briketterna i engångsgrillen brann nog iofs längre..
Jag kan köpa bricketer till min biltema grill nästa gång. Och min mjuka vattendunk är perfekt för att släcka grill och småbränder med...
För övrigt kan jag hålla med om att det var alldeles för lite grön asfalt där och en sjö o kanske ett par bord eller en filt på gräsmattan hade varit trevligt... Jag har inget emot att att vi åker till olika platser, varför inte prova något annat ställe nästa gång? Med mindre "mitt i stockholms"-känsla?
Men det viktigaste är ju TCS-arna...
Mattias Johansson Skicka PM, Ordförande för Toyota Club Sweden ToyotaAvensis -08 ToyotaCorolla -05 ToyotaCorolla -98 ToyotaMR2 GT-S/Turbo -94 ToyotaCelica GT -74 Evighetsprojektet 1xCorolla T-sport -02
2xStarlet KP61 -84
2xCelica ST162 -88