Söker en bakaxel till starlet RWD
MVH Magnus
Bakaxel Starlet RWD
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Re: Bakaxel Starlet RWD
Jag har drivaxlar till starlet 83-84. Dock inte hela bakaxeln.
-
- Bilmodell: Starlet Grupp E
- Årsmodell: 79
- PostOrt: Nynäshamn
- Land (Country): Sweden
freo skrev:Jag har drivaxlar till starlet 83-84. Dock inte hela bakaxeln.
Är nog så jävligt att jag behöver en hel axel. Har inte rivit isär den som sitter ännu men den låter inte friskt i klumpen efter helgens tävling. Men hör av mig om de är så att de skulle funka med drivaxlar bara

-
- Bilmodell: corolla
- Årsmodell: 1990
- PostOrt: Gullspång
- Land (Country): Sverige
Hej har en liggande från en 81a om det kan va intressant. Gått runt 14 000 mil om jag inte minns helt fel
Mvh David
Mvh David
-
- Bilmodell: Starlet Grupp E
- Årsmodell: 79
- PostOrt: Nynäshamn
- Land (Country): Sweden
Har under dan idag fått nys om en hel bil som de pågår lite förhandling om, men blir de inget av de så är de absolut intressantZvahn skrev:Hej har en liggande från en 81a om det kan va intressant. Gått runt 14 000 mil om jag inte minns helt fel
Mvh David

MVH Magnus