Här går det sakta sakta framåt tyvärr...
Jag hoppas på att få tag på ett ordentligt garage igen så kan kan göra något vettigt. Garagelängan ger inte mer än ett tak över bilen. Ev. har jag en kollega på jobbet som hade ett ledigt garage. Annars kollar jag för fullt efter att köpa hus eller gård nu men det är ju inte lätt att hitta något som passar till vettiga pengar här i Stockholm/Uppsala trakten.
Jag håller nu på att koppla lite el i bilen. Jag har tillverkat en liten elcentral bakom mittkonsollen bestående utav 6mm² matarkabel, 1 st 30A Relä som går på tändningen, säkringshållare för 4 säkringar. Detta driver just nu, belysning till mätarna, BB-lambdan, EQ för filtrering utav knacksensorsignalen. Jag kommer säkert att göra om detta i framtiden, men funkar fint för nu.
Jag har köpt nya hjul också

OZ Superleggera 17x8" bland de lättaste alufälgarna som finns.
Toyo R888 235/35x17 däck
Sedan håller jag på att ta fram en egen 12-1 triggerskiva som ska gå att använda med Honeywell GT1 Hallgivaren. Vilket jag hoppas kommer att ge lite bättre upplösning till Megasquirtet och driftsäkerhet än de 2 bultarna som idag ger vevsignalen. En balanserad montering känns lite knepig att få till dock.