Precis som topic lyder.
Mitt system har börjat rosta och tänkte dra in till biltema imorgon, men jag hittar ingenstans hur många tum systemet är på. Är det någon som vet?
Vilken tum på avgassystem Toyota Camry V6 1998?
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
-
- Bilmodell: Kanske snart en Camry 98 V6
- Årsmodell: 1998
Re: Vilken tum på avgassystem Toyota Camry V6 1998?
Ok förstod att det inte var lätt att svara på.
Finns ingen info om detta nånstans
Finns ingen info om detta nånstans

Re: Vilken tum på avgassystem Toyota Camry V6 1998?
Konstigt att man inte gått över till att mäta i mm numera !
Trodde Tum var avlegat vid dethär laget
Jag använde en linjal för att mäta krökarna, men eftersom jag lämnat den till speedy vid ett "svagt" tillfälle så hade dom mixtrat med rördimensionerna mellan renaren och första dämparen och då stämde ju inte dimensionerna längre vid nästa byte.
Trodde Tum var avlegat vid dethär laget

Jag använde en linjal för att mäta krökarna, men eftersom jag lämnat den till speedy vid ett "svagt" tillfälle så hade dom mixtrat med rördimensionerna mellan renaren och första dämparen och då stämde ju inte dimensionerna längre vid nästa byte.