Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Bästa bilen jag har haft hittils. Säger väl inte så mycket iof då jag bara haft riktiga skrothögar tidigare, på den sista fick jag faktiskt ut mer på skrovärdet än vad jag betalade för bilen
Ser lite tam ut. Skulle sätta frontbåge med extraljus samt fotstöd/side steps på den. Sen går det ju spåra ur med höjningssats, större grova däck, snorkel. Lite stuk åt safari/expeditionhållet liksom.
Oj det har jag faktiskt ingen aning om, just nu jobbar jag på att lära mig allt om highlandern och kan inte mycket om de andra modellerna. Men någon mer kunnig person kanske kan svara?
Precis som du säger gör den sällan bort sig, riktigt nöjd hittils!