Corolla -03 + kupéelement

Allmänna frågor som berör ditt Toyota ägande, alternativt övriga Toyota relaterade frågor. Alla icke Toyota relaterade trådar hänvisas till offtopic.
2zz-gert
Inlägg: 4
Blev medlem: ons 11 jun 2014, 19:45:51
Bilmodell: corolla t-sport
Årsmodell: 3
PostOrt: Umeå

Corolla -03 + kupéelement

Inlägg av 2zz-gert »

Hej medjapaner,

Nån av Er som har nåt tips på ett lämpligt kupéelement till en corolla -03?

Jag har max 1320 W från hyresvärden att leka med och hittar ingenstans vad toyyan vill ha till vintern.. : /

Har gett bort mitt Calix golv-element, då det var för skrymmande och då alla säkringar löste då jag satte det på max.

Så.

Toyota Corolla T-sport(tror inte att detta spelar roll) -03... . "väggmonterbart" kupéelement..
nån som har nåt råd?
vad drar motorvärmaren?

stort tack på förhand! : )

/h
SueCia
Inlägg: 57
Blev medlem: lör 09 okt 2010, 16:34:49
Bilmodell: Corolla T-sport
Årsmodell: 4

Re: Corolla -03 + kupéelement

Inlägg av SueCia »

2zz-gert skrev:Hej medjapaner,

Nån av Er som har nåt tips på ett lämpligt kupéelement till en corolla -03?

Jag har max 1320 W från hyresvärden att leka med och hittar ingenstans vad toyyan vill ha till vintern.. : /

Har gett bort mitt Calix golv-element, då det var för skrymmande och då alla säkringar löste då jag satte det på max.

Så.

Toyota Corolla T-sport(tror inte att detta spelar roll) -03... . "väggmonterbart" kupéelement..
nån som har nåt råd?
vad drar motorvärmaren?

stort tack på förhand! : )

/h
Mätte upp min motorvärmare till 380 watt när det var -20 ute. Det är bättre att du köper en kupevärmare med 2 steg, ett där du har 900 watt på low och sen ett kraftigt läge, gärna 1800 på maxläget.

Har förövrigt en Corolla T-sport jag med.
2zz-gert
Inlägg: 4
Blev medlem: ons 11 jun 2014, 19:45:51
Bilmodell: corolla t-sport
Årsmodell: 3
PostOrt: Umeå

Re: Corolla -03 + kupéelement

Inlägg av 2zz-gert »

SueCia skrev:
2zz-gert skrev:Hej medjapaner,

Nån av Er som har nåt tips på ett lämpligt kupéelement till en corolla -03?

Jag har max 1320 W från hyresvärden att leka med och hittar ingenstans vad toyyan vill ha till vintern.. : /

Har gett bort mitt Calix golv-element, då det var för skrymmande och då alla säkringar löste då jag satte det på max.

Så.

Toyota Corolla T-sport(tror inte att detta spelar roll) -03... . "väggmonterbart" kupéelement..
nån som har nåt råd?
vad drar motorvärmaren?

stort tack på förhand! : )

/h
Mätte upp min motorvärmare till 380 watt när det var -20 ute. Det är bättre att du köper en kupevärmare med 2 steg, ett där du har 900 watt på low och sen ett kraftigt läge, gärna 1800 på maxläget.

Har förövrigt en Corolla T-sport jag med.

Tack för relevant svar, SueCia! : )

Ingen tänker på kupéelement dagar som dessa(sablars, så onödigt varmt det är.. ), men snart kommer vintern..

/h
Skriv svar