Det är lite skiftande vi är allt från 1-4 dock inga djur.
Stor, liten etc det är just som är problemet att välja emellan.. Funderar på Corolla runt 05 eller Avensis sedan, tror att kombin blir för stort.. Nackdelen med dessa 2 är förbrukningen i alla fall kombin.
Man har alltid nytta av en kombi tycker jag, även om de kanske drar en gnutta mer.
Har man bara en bil så skulle jag välja en kombi alla dagar, misstänker att jag blivit gammal på senare dar. Eller så är det bara för att få med sig alla möjliga hobbysar o projekt.
Mattias Johansson Skicka PM, Ordförande för Toyota Club Sweden ToyotaAvensis -08 ToyotaCorolla -05 ToyotaCorolla -98 ToyotaMR2 GT-S/Turbo -94 ToyotaCelica GT -74 Evighetsprojektet 1xCorolla T-sport -02
2xStarlet KP61 -84
2xCelica ST162 -88
Tja, jag kör ju saab 9-5 som familjebil, kostar nada och har inte så mycket hyss för sej, dessutom bra säkerhet och mycket motor och utrustning för pengarna.
Hade hellre kört toyota, men motsvarande bil är då just en camry, som kostar flera gånger mer och är klenare..
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.