Inte orkat att skruva loss stolarna ännu, upptäckte dock att ljuddämpningen från fabrik är över förväntan framtill när jag skulle kasta in ett kupévärmaruttag lite snabbt.. hrm i.a.f.:
Våld.. som man brukar säga
Fick släppa ner motorstyrenheten för att ha en chans att se så jag inte ställde till med ngt, att jag la telefonen där under och filmade med lampa på samtidigt som jag peTade från motorutrymmet erkänner jag dock aldrig
Här spårade det ur, det ni ser är kabeln som går genom rörisolering
Lite bättre uppstyrt, kabeln med isolering går ner till stötfångaren
Täckkåpan till hålen för dimstrålkastare, lätt att demontera/montera och fungerar även som senilsnöre = lägger kåpan på förarsätet
Inuti stötfångaren, säkrade upp med ett buntband eftersom det är öppet till hjälpaggregatsremarna
Eftersom jag inte ville skruva fast ngt invändigt hellerhttp://imgi.se/image.php?di=RQVK fick kardborre duga, plastskivan epoxilimmades fast för att bibehålla luftspalten även om jag inte har en aning om den behövs
Clean installation tänkte jag och provkörde värmaren, fungera kanon förutom att motorstyrenheten sitter i skottlinjen och värmen mjuka upp epoxin till den grad att plastskivan lossna... fail!
Medan jag provärmde passa jag på att läsa ut ev. felkoder
Tips på fiffig hållare för Termini 1350 (borstlös - viCktigt) uppskattas