Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Oj, det var inte vackert. Vet du om det är nån form av adaptiva strålkastare (som följer styrningen) på den där? Är det inte det är det nog mest troligt nåt inuti strålkastaren som har lossnat, och då blir det nog inte så hiskeligt roligt, antagligen strålkastarbyte som är det bästa (och dom är dramatiskt obilliga).
cheetah1 skrev:Oj, det var inte vackert. Vet du om det är nån form av adaptiva strålkastare (som följer styrningen) på den där? Är det inte det är det nog mest troligt nåt inuti strålkastaren som har lossnat, och då blir det nog inte så hiskeligt roligt, antagligen strålkastarbyte som är det bästa (och dom är dramatiskt obilliga).
Nej, vackert är det inte det är nog inte någon adaptiva strålkastare på denna. kan vara något som lossnat jo, men har märkt att den gör inte gör "dansen" som xenon brukar göra när man lägger på lyset! inte i någon sida vad jag såg.
Jag vet inte om de är jätte dåliga lampon från början för halvljuset lös ju inte bra från början äns.
Ingen aning om hur det är på den där, på mammas är det rätt bra, men det är ju en Avensis.
Nä, är det nåt fel i systemet så identifierar den nog det och gör då inte självtestet, men då brukar man få upp en varningslampa för det. Men är dom inte adaptiva och linsen sitter på snedden sådär så måste den ha hoppat ur på nåt vis. Har hört talas om folk som har lyckats byta linser på Avensislyktorna (som det var fabrikationsfel på under en period) genom att lägga dom i ugnen på låg värme för att mjuka upp limmet, och sen bryta isär dom, men jag tror inte det är nån speciellt bra lösning.