Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Har väl tänkt ett tag på att man ska lägga upp bilen här.. så nu blir det så !
Köpte den Juli 08 , då hade bilen 2 svenska ägare och 1 ägare i Tyskland..
Den har gått 11.800 mil!
I utrustingsväg så har den väl det mesta ! AC , Skinnklädsel , Eltaklucka osv !
I sommras bytte jag stereo och ett K&N insatsluftfilter
Just nu står bilen i varmgarage och har det bra.. Lite modifieringar blir det väl är det tänkt ! Beställde JDM baklysen och sidoblinkers idag
Sen blir det byte av högtalare
Sådär då ! Det var lite om vad som hänt bilen i vinter ! Det som är kvar att göra inför våren nu är väl att byta framhögtalare Har ett par rockford ligger hemma
Jaha.. va till garaget idag o skulle byta högtalare.. gick ju bra att ta bort dörrsidan iaf ! men sen var högtalaren tydligen för liten eftersom jag inte visste vad det satt original frågade jag på BRL och dom visa då vilka som skulle passa.. men de gjorde dom ju inte Köpte dom ju i sommras så hoppas jag kan åka o byta iaf med tanke på att dom sa att de skulle passa !
Är även riktigt sugen på att ta ut bilen nu !! J*kla snö bara, nån annan som har planer på att ta ut kärran ?
Jesper Nilsson skrev:haha , men du har 4WD blir så halt med bara FWD
är det anledningen att du inte vill plocka ut kärran så skrämmer du mig
äh, plocka ut den bara och kör när det är lite torrare.
spola av den i hjulhus och underrede och få den torr innan du stället in den igen så är det ingen fara