Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Ett litet tips om man vill modernisera sin gamla Toyota!
Jag behövde inte skära eller borra för att få dit den. Den passade så perfekt så man skulle nästan kunna tro att den var gjord för det här ändamålet
Passar säkert till många olika modeller...
Kör själv med http://www.kjell.com/se/sortiment/dator ... art-p95708 som även finns som 1 Ampere så man slipper bränna sönder batterierna i mobiltelefonerna vilket har hänt. Inget glapp eller annat konstigt. Testade några andra billigare ciggpluggar och dom glappar och det fanns spänningsspikar och inte höll dom spänningen heller.
jag kör med nån billig rund från kina i båda celicorna och saaben, också samma form som uttaget.
Dock är ju placeringen på celican otroligt irriterande, planen var ju frö min del att få dit bättre uttag på annan plats, men det har aldrig blivit av.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Dale skrev:Kör själv med http://www.kjell.com/se/sortiment/dator ... art-p95708 som även finns som 1 Ampere så man slipper bränna sönder batterierna i mobiltelefonerna vilket har hänt. Inget glapp eller annat konstigt. Testade några andra billigare ciggpluggar och dom glappar och det fanns spänningsspikar och inte höll dom spänningen heller.
Ah, ok.
Som du också råkat ut för så har även dom jag testat glappat och sen ville jag ha någonting som ser mer "fast ut" och inte eftermonterat