Hmm, ska bara lyckas slingra mig ur att jag använde lite det som argument att kunna bygga garage hemma va ju för att slippa hyra garage

Ja målet är att det ska vara på innan snön, men det är massa smådetaljer, sådant som tar sådan fruktansvärd tid, innan jag kan lägga plåten.Glenn skrev: ↑lör 14 okt 2017, 04:22:57 Ser ju bra ut det där ! hoppas "det riktiga" taket kommer på innan det snöar bara
När min pappa byggde sitt garage (som han sålde tillsammans med huset idag f.ö) för ett par år sedan så lessnade hans nabbt på spikandet och köpte en spikpistol med bandade spik
Rätt kul f.ö, på en bild ser man två män i tjocka jackor och vädret ser allmänt kyligt ut, så är det nån tjej med linne![]()
Liiiiiite har hänt i helgen! Har varit sådan helg där frun jobbat så har mest umgåtts med mina barn.
Jag gissar att det är för att få upp takhöjden eftersom det ska in lyft?Johnny Blade skrev: ↑mån 30 okt 2017, 17:10:38 Mysko takstolar.Är dom till för oisolerat tak,eller blir det ett plant innertak på nåt vis?