Här snackar vi om träffar, både inför och efter. I första hand träffar med någon Toyota-anknytning men även generella träffar som kan intressera Toyota-ägare.
Bra Benny att du drar i detta! TCS behöver en nytändning och träffas och träffar är det som gör skillnaden mellan ett internetforum och en riktig klubb!
Sista helgen i Januari borde inte vara omöjlig för min del (går på föräldraledigt 1 feb så...).
Skriv upp mig som intresserad så ska jag göra vad jag kan om, inget oförutsett inträffar!
Betyder det här att jag måste skaffa dubbdäck till MR2an? (och doppa hela underredet i dinitrol).
Mattias Johansson Skicka PM, Ordförande för Toyota Club Sweden ToyotaAvensis -08 ToyotaCorolla -05 ToyotaCorolla -98 ToyotaMR2 GT-S/Turbo -94 ToyotaCelica GT -74 Evighetsprojektet 1xCorolla T-sport -02
2xStarlet KP61 -84
2xCelica ST162 -88
Neblade skrev: ↑tor 23 nov 2017, 16:30:31
Bra Benny att du drar i detta! TCS behöver en nytändning och träffas och träffar är det som gör skillnaden mellan ett internetforum och en riktig klubb!
Sista helgen i Januari borde inte vara omöjlig för min del (går på föräldraledigt 1 feb så...).
Skriv upp mig som intresserad så ska jag göra vad jag kan om, inget oförutsett inträffar!
Betyder det här att jag måste skaffa dubbdäck till MR2an? (och doppa hela underredet i dinitrol).
Härligt Mattias skitkul att du är på
Om du skaffar vinterdäck till MR2an så hamnar du på listan över potentiella idoler om du sedan blir idol beror på om du kör ifrån mig i gokart eller inte
Benny Gustavson
AE92 4age 20vmotorrenovering pågår KE70 4age 16vIn progress ADT251 2ad-fhvFamiljeräser ACM20 1az-feFamiljeräser GXE10 1g-fejaha, ännu ett projekt InstagramBenny_Gustavson
Några stycken har vi hittills men det duger inte, mera vill vi ha! Vad säger ni forummedlemmar som smyger i forumet? Någon av er som är sugna på att haka på ett gokartrace?
Benny Gustavson
AE92 4age 20vmotorrenovering pågår KE70 4age 16vIn progress ADT251 2ad-fhvFamiljeräser ACM20 1az-feFamiljeräser GXE10 1g-fejaha, ännu ett projekt InstagramBenny_Gustavson
Det är nog dessvärre lite för långt att köra från Skåne, är jag rädd, dessutom har jag mycket att stå i under den perioden pga nytt jobb, så jag lär behöva all vila jag kan få utan långresor.
nikwal skrev: ↑sön 17 dec 2017, 18:10:01
Jag tänkte eventuellt släpa med mig en tjejpolare?( om det funkar för henne och oss och så vidare mm.mm..)
Hon får bara räkna med att bli förhörd på toyotas motorkoder och vilken sprängkåpa man använder om man ska para ihop en 1GZFE med en Yaris av generation XP90..
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.