Jag vill
be om ursäkt till samtliga som deltog i evenemanget igår och
speciellt ni som åkt långväga då planering och arrangemang gick käpprätt åt h-e redan när vi precis kommit in i Barkarby handelsplats.
Jag har varit på detta evenemang dom senaste 4 gångerna men detta år var helt annorlunda. Det gick inte att få tag på arrangören (Baked Society) via Facebook/messenger samt att jag såg inte en enda arrangör under dom 5 timmar jag var där. Bara militärpoliser och polisvolontärer men dom hade inte heller kontakt med arrangören så det var så gott som omöjligt att få hjälp igår kväll.
Förra året, både på våren och hösten så var det väääldigt mycket bilar men allting rullade på och även då var jag på plats runt 20-tiden och kom relativt snabbt in på området ändå. Tempot på bilarna och framkomligheten igår var rent utsagt löjligt!
Varför jag inte satte en tidigare tid att vara på plats var för att arrangören själv gått ut med att man inte skall vara på plats tidigare än 19:30. Bl.a för att inte störa IKEA:s kunder och arrangemangets förberedelser... har förstått nu att knappt INGEN tar hänsyn till detta och att det kanske gäller annorlunda för för oss utställare men det fick jag ingen info om. Borde nog ha tagit reda på mer...
Jättetråkigt att jag inte heller hann prata med knappt någon utav er som var med igår

Jag satte mycket stort värde på att så många ville vara med och deltaga. Hade inte förväntat mig det stora intresset som blev men jag blev mycket glad!
Än en gång, ursäkta.