bilen visar inga felkoder, den har gått 10.200 mil, bilen är servad enligt intervallerna, stiften byttes på 9600mil,, kanske dom satt i fel stift, sist blev den servad på en annan verkstad än toyota
Yaris 2019 hackar i motorn
-
- Bilmodell: Yaris
- Årsmodell: 19
- PostOrt: HELSINGBORG
- Land (Country): Sverige
Re: Yaris 2019 hackar i motorn
Det du nämner som din verkstad, är det en Toyota verkstad eller mer allmän verkstad?
Tänker om det kanske är en mer allmän verkstad, att dom kanske inte har tillgång till så avancerad data utrustning så den kan läsa ut och av realtids data för ex tändning osv.
Tänker om det kanske är en mer allmän verkstad, att dom kanske inte har tillgång till så avancerad data utrustning så den kan läsa ut och av realtids data för ex tändning osv.
-
- Bilmodell: Yaris
- Årsmodell: 19
- PostOrt: HELSINGBORG
- Land (Country): Sverige
det är inte en toyota verkstad utan en "vanlig" med ytterst kompetent personal, men kan vara som du säger att toyota har annan utrustning som kan hitta mitt fel. är hänvisad till dom av Riddermarks Garantiföretag, ska dit imorgon och lämna bilen, om det inte funkar får jag dom ju lämna in den på toyotaBrumbrum skrev: ↑sön 01 sep 2024, 23:23:53 Det du nämner som din verkstad, är det en Toyota verkstad eller mer allmän verkstad?
-
- Bilmodell: Corolla
- Årsmodell: 1
- PostOrt: Kopparberg
Verkstaden har bytt stift på servicen.....har du kollat att dom verkligen är bytta?
Tyvärr så har jag själv sett delar som skulle varit bytta (och kunder betalat för) som inte varit det, säger inte att det är vanligt men det förekommer.
Tyvärr så har jag själv sett delar som skulle varit bytta (och kunder betalat för) som inte varit det, säger inte att det är vanligt men det förekommer.