S: Brytarlöst tändsystem Starlet, Facelift baklampor Corolla

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Jochen
Inlägg: 4
Blev medlem: lör 02 maj 2009, 10:56:29
Bilmodell: Crown MS55
Årsmodell: 1971
PostOrt: Storvreta
Land (Country): Sverige

S: Brytarlöst tändsystem Starlet, Facelift baklampor Corolla

Inlägg av Jochen »

Tjenare.

Är i flyttagen, och rensade ur lite lådor och hittade lite grejer från mina gamla toyotor, så jag har lite småpryttlar att sälja.
Mycket av grejerna är så svåra att sätta ett riktpris på, så jag skriver istället ut buden på dom när det kommer in, så ser ni vart dom ligger prismässigt för stunden.
Bilder kommer såfort jag får min kamera tillbaka från lagningen!

Hittade en gammal låda med ett brytalöst tändsystem till toyota, vet att det funkar till kp61;an, 79-84, funkar säkert till fler äldre modeller men mer vet jag inte.
Tillverkat i väst-tyskland av Dudotronik och jag tror aldrig grejerna är använda, jag använde det då aldrig, ligger i en något medfaren originalkartong. Står på tyska så jag fattar inte ett ord på den. Är nog inte allt för lätt att hitta sånt här i nyskick nuförtiden!
Pris: 500kr budat av "sqeeze"

Har även en heldel andra grejer till Starlet KP61 såsom en komplett motor med motorbalken kvar på, okänt miltal och skick men ser väldigt fräsch ut och ser inte ut att ha suttit i allt för länge.
Pris: en femhunka för hela motorn, kom och hämta!

Baklampor till Starlet från 79 med dom släta glasen, enligt mig mycket finare än den senare varianten med räfflat glas
Pris: 250kr budat av "TRIGG3R"

Har även lysen, kylare, fjädrar, motordetaljer m.m, osäker på exakt vad jag har, men fråga så kollar jag upp om det finns, ska försöka göra en lista senare!

Har även en uppsättning med baklampor i faceliftversion till Corolla halvkombi 02-06 om någon är sugen, fint skick och inga sprickor, endast lite smårepiga pga. att jag mitt nöt glömde ta ur dom ur bakluckan förut så dom for runt en sväng där bak. :roll:
Pris: Buda!

Har också en uppsättning framlysen till Corolla -02 EJ faceliftversionen i fint skick!
Pris: Buda!

Har fler saker, och ska kolla upp mer exakt vad jag har, men jag ber er att ha lite tålamod med min luddiga annons då jag är mitt uppe i en hyffsat kaotisk flytt, så tyvärr är jag en skvätt förvirrad över mina prylar för tillfället, men skicka pm och fråga så ska jag försöka besvara snabbast möjligast!

Grejerna finns än så länge i Falun, flyttar efter den 20:e till Uppsala, men vill gärna försöka bli av med lite grejer innan dess!
Skickar gärna men då står köparen för frakten.

//Mvh Jocke
Senast redigerad av Jochen den fre 21 aug 2009, 00:25:10, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Starlan1
Inlägg: 382
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:42:13
Bilmodell: Toyota Starlet
Årsmodell: 1981
PostOrt: Djurås
Land (Country): Sverige
Ort: Gagnef

Re: S: Brytarlöst tändsystem Starlet, Facelift baklampor Corolla

Inlägg av Starlan1 »

Jochen skrev:Tjenare.

Är i flyttagen, och rensade ur lite lådor och hittade lite grejer från mina gamla toyotor, så jag har lite småpryttlar att sälja.
Mycket av grejerna är så svåra att sätta ett riktpris på, så jag skriver istället ut buden på dom när det kommer in, så ser ni vart dom ligger prismässigt för stunden.
Bilder kommer såfort jag får min kamera tillbaka från lagningen!

Hittade en gammal låda med ett brytalöst tändsystem till toyota, vet att det funkar till kp61;an, 79-84, funkar säkert till fler äldre modeller men mer vet jag inte.
Tillverkat i väst-tyskland av Dudotronik och jag tror aldrig grejerna är använda, jag använde det då aldrig, ligger i en något medfaren originalkartong. Står på tyska så jag fattar inte ett ord på den. Är nog inte allt för lätt att hitta sånt här i nyskick nuförtiden!
Pris: Ingen aning, kom med ett bud?

Har även en heldel andra grejer till Starlet KP61 såsom en komplett motor med motorbalken kvar på, okänt miltal och skick men ser väldigt fräsch ut och ser inte ut att ha suttit i allt för länge.
Pris: en femhunka för hela motorn, kom och hämta!

Mycket lösa delar såsom b.la. baklampor från 79 med dom släta glasen, enligt mig mycket finare än den senare varianten med räfflat glas, motordetaljer m.m, osäker på exakt vad jag har, men fråga så kollar jag upp om det finns, ska försöka göra en lista senare!

Har även en uppsättning med baklampor i faceliftversion till Corolla halvkombi 02-06 om någon är sugen, fint skick och inga sprickor, endast lite smårepiga pga. att jag mitt nöt glömde ta ur dom ur bakluckan förut så dom for runt en sväng där bak. :roll:
Pris: Buda!

Har fler saker, och ska kolla upp mer exakt vad jag har, men jag ber er att ha lite tålamod med min luddiga annons då jag är mitt uppe i en hyffsat kaotisk flytt, så tyvärr är jag en skvätt förvirrad över mina prylar för tillfället, men skicka pm och fråga så ska jag försöka besvara snabbast möjligast!

Grejerna finns än så länge i Falun, flyttar efter den 20:e till Uppsala, men vill gärna försöka bli av med lite grejer innan dess!'

Skickar gärna men då står köparen för frakten.

//Mvh Jocke
Såg den här annonsen först nu är intresserad av starlet prylarna ring mig! 0702178371 Anders (Bor i Djurås!)
Toyota Starlet S -81 Röd
Toyota Starlet S -81 Orange
Toyota Starlet 83
Toyota Starlet 80 kaross
Jochen
Inlägg: 4
Blev medlem: lör 02 maj 2009, 10:56:29
Bilmodell: Crown MS55
Årsmodell: 1971
PostOrt: Storvreta
Land (Country): Sverige

Re: S: Brytarlöst tändsystem Starlet, Facelift baklampor Corolla

Inlägg av Jochen »

Uppdaterat med lite bud på några av grejerna, Ev. är det mesta av starlet prylarna tjingade av Starlan1 tills vidare!

//Mvh Jocke
Skriv svar