Skulle vara underbartToprocker skrev:Jag har en pdf-fil som steg för steg går igenom kabeldragningen om du behöver...

Kan du skicka den till christian@allt2.se
Skulle vara underbartToprocker skrev:Jag har en pdf-fil som steg för steg går igenom kabeldragningen om du behöver...
Jaha...där ser mancheetah1 skrev:Diagnosuttaget ska se ut så, det är skyddsfett.
Då har man lärt sig nåt nytt, roligtCyrix skrev:Ett Megsquirt och tex en lastbilstrubo på en sån motor vore inte helt fel....
Nop, ska använda vxl på mr2:an, bytter svänghjul.Johnny Blade skrev:Spännande.Du tänker använda automatlådan?
Planer finns på att uppdatera karossen, enligt vad jag har sett så tycker jag lätt att borderfronten är snyggast...du menar celicalysena från den nyare karossen, har sett i mr2 only magazin en kille som gjort det, var riktigt snyggt faktist.Toprocker skrev:Nu har jag mailat guiden till dig. Kommer du att uppgradera karossen något? Själv så har jag krängt på borderkit på min + att jag håller på att sätta dit celicalysen ist för de otroligt fula (enligt min mening) flippvarianterna som sitter idag.
Här är formeln för att få igenom bilar som ombyggd fordon : ( Har pratat SFRO )srylul skrev:Om motorn är i absolut standardskick, utan extra turbo osv, så bör den klara sej med en omregistrering.
Med tex turbo så funkar det inte ens med ombyggt fordon. I gamla bilar gäller smidigare regler.
Kolla alltid med sfro först, för att få dom på din sida. Underlättar jättemycket när dom gör regbesiktningen.