Jag var aldrig med nån disskution på lurvas försäljningstråd, för jag tycker oxå att d inte passar sig där!Impreza skrev: Jag hoppade på er alla tillsammans för ni hoppade på lurvas i förra tråden.
Ni menade på att bilen inte va värd en piss i havet för den var högerstyrd !
Men jag ser det inte som att nån hoppade på lurvas och påstod nåt som du anser, det var mer att dom upplyste honom om hur verkligheten ser ut, och jag kan förstå att man kan känna sig besviken och påhoppad då, Men det stämmer att dom flesta VÄLJER Vä styrda bilar och lägger du ner en massa pengar på att bygga om bilen så ska man ha väldigt klart för sig att få igen pengarna vid en försäljning är minimal, visst kan bilen bli mer lättsåld men sen är det som sagt mer svårsålt med Hö styrd när det finns Vä styrd, hur vi körde och inte körde är inte relevant, utan det är så hära verkligheten ser ut nu för tillfället och har man valt en ovanligare bil modell så har man, och så har vi just haft en lågkonjuktur, det gör ju sitt på bilförsäljnings marknaden.
Det är det hära jag blir så himmla irreterad över, HUR kan man vara så enkelspårig?Impreza skrev:Och sen ska ja förklara vad ja mena med prius/aygo fantaster.
Jo de som KÖR MILJÖBILAR idag tycker om dem för de inte släpper ut mycket avgaser och drar lite bränsle.
Människor som gillar miljö gillar inte bilar som brötar,söljar mycket soppa eller släpper ut mycket avgaser = sportbilar
"alla måste tycka om "sportbilar" om man ska tycka om bilar"
Du kan inte påstå att folk som skaffar sig tex aygo skaffar sig den för att den e rolig ?
Det är väl mer för de e ekonomisk , en bruks häck helt enkelt eller hur ?
Bara för att man har en Aygo som marknadsförs som en MILJÖBIL, så kan man inte tycka den e skoj??? Citerar mortil hära på forumet (han är inte tillfrågad och har inget med den här diskutionen att göra,vad jag skriver är det JAG som står för.)
Detta skrevs i projettråden Toyota Aygo 2010 (Geniux style)aygo är en riktigt skoj bil faktist
Men enligt dig så är en bilentisuast en som bara tycker om bilar som brötar,söljar mycket soppa eller släpper ut mycket avgaser? Håller int med dig...Suprise

Jaha ja Avensis, Verso, Urban Crusier, Rav 4 och LC är oxå bilar som säljs av TOYOTA!!! Miljöbil el lastbil el pickis...??? Kanske har fel, men jag ser dom knappast som nåt av det!Impreza skrev:folk som köper toyota rent är sådanna som köper just miljöbilar eller lastbilar/pickisar.