Precis sånna här härliga kommentarer från härliga forumfolk (FFmats moren skrev: 6ans ena kabel ska väll bakom insuget till en givare som har ett litet filter givaren har samma färg som kabelstycket. den andra är väll till eger ventilen givaren har samma färg som kabelstycket men har två slang utgångar ena går till ett runt konstigt filter med svart lock på och den andra till ena lilla pipen på själhuset. men du kanske kör utan egr så då kan du nog skita i dom och givaren som ska sitta bakom insuget vet ja inte va den går till men kan va nått med dom där spjällen som sitter mellan insuget och toppen. ja har inte den inkopplad iaf.
9ans kablar går inte till nånting. min tanke va om de är ifall man har ac? på mina två st165or så har dom bara hängt där.
10. i dom där hålen ska de sitta två små hyllsor som distans till festet/ staget som ska sitta under spjälhuset. tror man kan åka utan de. om inte de blir för mycket vibrationer från interkolern?
hoppas de va till någon hjälp

Får skaffa något att täppa till hålen där staget till spjällhuset ska sitta då för ja har ingen sån. EGR är bortplockad så det förklarar ena kontakten på 6an och den andra får jag leta efter bakom insuget (är så störit trångt där bara..)