Jäkligt fint byggeHansen skrev:han även med att åka å köra några repor på föne raceway, va riktigt roligt å satte en tid på 12,46 och 183km/h på 402m

Nästa som mina tider jag satte förra året också... 12,71 178km/h med min gt4a

Grattis grattis

Jäkligt fint byggeHansen skrev:han även med att åka å köra några repor på föne raceway, va riktigt roligt å satte en tid på 12,46 och 183km/h på 402m
TackHanzzon skrev:Ojojoj riktigt riktig snyggt! Det är bara en sak som är jäkligt fel, att du typ tagit mina idéer om hur min MR2a ska se ut efter omlackeringen som jag lovat mig själv göra i vinter!![]()
Har nämligen varit inne på exakt samma färgval som du då Toyotas och Lexus nyare rödmetallic är väldigt snygga färger!
För visst är väl det där samma färgkod som bla. nya Priusen finns i 3R3 tror jag den hette??
Sen har jag redan lika bakvinge som dig men den har jag haft ett par år liggandes nu så där kan jag inte bli anklagad för kopiering av dig iaf...
Riktigt snygg front oxå måste jag säga, om jag ska ha något annat än orginalfronten så vore det nog en sån där oxå för den passar MR2an perfekt!
Hehe du har nästan byggt min drömbil, märker du det?![]()
Vi lär träffas snart i Söderhamn eller så, så jag får se hur bra färgen ser ut i verkligheten så kanske jag kan hitta en lite annan och mer perfekt röd nyans till min...![]()
Mvh//Hanzzon.
TackJohannes Rydberg skrev:Mäkta imponerad. Grymt bra jobbat ,kul tråd som en saga.
Bilen är perfekt.