Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
martenheller skrev:Fy fan de kommer bli en helt ny bil ju . Både coilovers och bussningarna gjorde en jävla skillnad tycker jag.
Bytte du krängninghämmare både fram och bak? Fabrikst och diameter på dom? Har planerat att byte i bak på min iaf.
Vad för coils har du beställt ?
Är de fortfarande rattlåsracing som hägrar?
Jo med bara kränghämmare å bussningar så vart det en lite skillnad, så ska montera coiloverna på fredag så då blir det nog ännu stummare =)
ja jag bytte både fram å bak tror det är 22 eller 23mm på dom å original va det 19mm. Tror det va av märket ST, köpte dom av cyrix.
Jag beställde k-sport coilovers, nä har ju tänkt att bygga den som en ban bil
martenheller skrev:Var de du som nöp hans krängare, som var ju jag sugen på din jäkel .
Ksport funkar fint, kör ju dom jag med så .
Bana är skoj .
hahaha ja jag köpte en hel det smått å gott från han
ja jag har hört att dom verkar vara dom mest prisvärda, ska försöka ställa in dom sen bara
har inte riktigt kört bana än med bilen bara konbana å 402m, men det är ju så mycket roligare när det svänger än att köra raktfram