Jajemän, du har själv vart med å kommenterat på tråden ang detta...Dale skrev:En korkad fråga. Va e de under regplåten? Släpvagnskontakt? Haru drag på kärran?KelMer skrev:
Är det nån som har detta på sin Mr2:a
Jajemän, du har själv vart med å kommenterat på tråden ang detta...Dale skrev:En korkad fråga. Va e de under regplåten? Släpvagnskontakt? Haru drag på kärran?KelMer skrev:
Ja jösses. Jag börjar nog bli senil.KelMer skrev:Jajemän, du har själv vart med å kommenterat på tråden ang detta...Dale skrev:En korkad fråga. Va e de under regplåten? Släpvagnskontakt? Haru drag på kärran?
De där fattar jag inte - min stora tunga Solara får inte ens utrustas med dragkrok! Står redan i instruktionsboken:-(KelMer skrev:Jajemän, du har själv vart med å kommenterat på tråden ang detta...Dale skrev:En korkad fråga. Va e de under regplåten? Släpvagnskontakt? Haru drag på kärran?KelMer skrev:
Fast det får du i sverige, men efterssom det troligen inte finns nån godkänd krok blir det lite jobbigare, men det går ju.harntabo skrev:
De där fattar jag inte - min stora tunga Solara får inte ens utrustas med dragkrok! Står redan i instruktionsboken:-(
Tackar, Hade faktiskt tänkt att montera ratten i dagarna, jag har prov monterat den för länge sen...Hornlund skrev:Fint att du jobbar på med detaljerna, som man så lätt låter bli när större projekt varit i gång.
Men har du inte fått in nya ratten än?
Tackar, Hade faktiskt tänkt att montera ratten i dagarna, jag har prov monterat den för länge sen...Hornlund skrev:Fint att du jobbar på med detaljerna, som man så lätt låter bli när större projekt varit i gång.
Men har du inte fått in nya ratten än?
Hur tänkte du nu?Glenn skrev:Fast det får du i sverige, men efterssom det troligen inte finns nån godkänd krok blir det lite jobbigare, men det går ju.harntabo skrev:
De där fattar jag inte - min stora tunga Solara får inte ens utrustas med dragkrok! Står redan i instruktionsboken:-(